Dnešnú recenziu si pripravil Player. Kto bude ďalší?


Andrew Hillard alias Frank Winter pochádza z Anglicka, avšak už niekoľko rokov žije v Bratislave. Hrá príjemnú hudbu, ktorá sa veľmi dobre počúva. Je to tzv. novodobý folk alebo alternatíva, ja sám by som to opísal ako štýl country gitary, spevu tak akurát a sem tam aj nejaké iné nástroje, proste pohodička. Moc to zatiaľ nemám napočúvané, ale je to fajn a určite sa oplatí stiahnuť jeho posledný album The Western Sky, ktorý vyšiel v roku 2009. Odkaz na neho nájdete v commentoch + je tam aj odkaz na jeho prvý album How to be alone, ktorý vydal v roku 2008.

Táto hudba zahreje na srdci a na duši, určite hlavne v zimných mesiacoch (asi preto umelecké meno Winter) a samozrejme aj teraz, keď to vonku nevyzerá ako cez leto :(. Treba ešte spomenúť, že Frank nadväzuje na tradíciu Boba Dylana, Neila Younga alebo Johnnyho Casha. Jeho zatiaľ dva albumy boli nahrávané starodávnym spôsobom- čiže s jedným mikrofónom, väčšina pesničiek je live nepostrihaných a dokonca tak ako sú nahraté vznikli priamo v štúdiu. Preto by som povedal, že tento človek je pán umelec a z jeho singlov je cítiť krásu, jednoduchosť a emócie, ktoré dokážu zaujať aj tých, ktorí nepočúvajú tento štýl. Takže to zhrniem: vystúpenie Franka Wintera na Pohode bude určite stáť zato, jasne že neočakáva nejaký skákajúci dav (šialencov:-), ale príjemný relax a spestrenie programu.

8 Responses so far.

  1. Majčo says:

    jj.. prvýkrát som ho počul cca pred 2 rokmi boli u Baláža & Hunináka Live... je to pohodičkáááááááá jahodičkáááááááááá.. pivko a špekaaaaa :D

  2. Majčo says:

    Frank Winter - The Western Sky(2009)

    http://rapidshare.com/files/374314005/fwtws.rar

    Password: ox4urpleasure

  3. zombie says:

    tak sa mi zda, akoby sa pohoda mala tohto roku niest v duchu spomienok na minuly rok. R.I.P

  4. tepero says:

    jak si nato dosol? urcite bude nejaka spomienka ,tipujem 1.den, ale potom uz normalka :D

  5. player says:

    ja si tiez na neco spominam, pred par dnami ked som isol s tebu dancur :-))

  6. Majčo says:

    ale ale deti moje osprostenéééé... nehádajte sa a radšej sa napite žabieho slizuuuuuuuu...

  7. tepero says:

    cichooo majster šabla do N

  8. koivu says:

    Pohoda sa bude nést v duchu , že alkohol núťer Shabla a hovno ven, či? :DDD

Leave a Reply