Dnešnú recenziu si pre nás pripravil Dado alias Zombie.




Tak a sme tady zase, jako každou stredu jako každý pátek, je tady váš Arnoštek se svou diskotékou…….:-D

Ale teraz vážne. Táto banda pochádza z Austrálie. Dali sa do kopy niekedy v 2006 – tom. Členov skupiny je 10, takže dúfam, že ich na Pohode uvidíme všetkých po kope. Z celého toho “grupáču” ma najviac zaujala charizmatická a sexi drednatá frontmenka kapely Natalie, ktorá okrem spevu hrá na gitaru. Ďalší členovia kapely obsluhujú basgitaru, bicie, perkusie, klávesy, trombón, gitaru a na záver sú tu ešte traja vokalisti.

Ich hudba vychádza z veľkého množstva hudobných štýlov, od reggae cez grooov, urban beats, až po pôvodnú austrálsku hudbu. Dobre sa mi to počúvalo, ja to živé, dynamické, rytmické a pri počúvaní ma to akosi samo nútilo pokyvovať hlavou a hýbať sa z boka na bok. Teším sa ako si na nich zaskackám :D.

Carlos Santana o nich povedal: “ Blue King Brown je momentálne moja obľúbená kapela. Stelesňujú všetko čo mám v hudbe rád. Toto je skutočný hlas ulice, toto je kapela budúcnosti. ”

6 Responses so far.

  1. Majčo says:

    Vyzerá to sľubne.. Kto má záujem tak vystúpia v piatok na Tesco Stage o 15,00

  2. zombie says:

    kua taaaaak skoroooo, budem musiet slopat uz vo vlaku, aby som ich nevidel smutnyyyyyyyyyyyy :D

  3. tepero says:

    vyborne na piatkovy rozbeh ...

  4. koivu says:

    dze v Tescu? Na kamennom, abo na Zlatých??? Či? :DDD...

  5. karci kto iny says:

    no kraasa na paraaaaaadu dalsia....................ti bodky to je cenzura

  6. lubo says:

    kurvaaaaaaaaa doooo saaaaaaa bude jebat z pohody na kamene do pice

Leave a Reply