Zosilneli hlasy pre to, aby sa začali opäť robiť recenzie na skupiny, ktoré tento rok vystúpia na festivale Pohoda. A však ako som povedal, nebudem to robiť sám pre seba, takže by som bol rád keby čo najviac ľudí participovalo na týchto aktivitách. Dnes Vám predstavím jeden veľmi zaujímavý projekt, ktorý ma zaujal kvôli atmosfére ich hudby.



Zakladateľom je David Eugene Edwards, ktorý dal tento projekt dokopy v 2001. Pochádzajú z Denvera, Colorado. Na konte už majú viacero albumov, z ktorých posledný sa mi páči asi najviac. Žiadne pikošky som na nich nenašiel, takže prejdeme rovno k hudbe.

Ako som už napísal v úvode, tak ma veľmi oslovila ich hudobná "atmosféra". Čo pod tým myslím? Je to neuveriteľná charizma a dramatickosť ich hudby, ktorý sami opisujú ako ghotic-folk. Pri počúvaní vám behajú zimomriavky po tele, ale viac ako slová vám určite povie hudba. Mne osobne to miestami pripomína Čechomor. Pevne verím v to, že nedostanú hrací čas za svetla, lebo to bude pokazené celé predstavenie.. Odkaz na ich posledný album nájdete v komentároch.. Ja sa na nich teším, užívajte..

5 Responses so far.

  1. Majčo says:

    The Threshing Floor: http://rapidshare.com/files/386855025/WHTTF.rar

  2. tepero says:

    Výtečně,znamenitě :D...zaujimavy styl

  3. Majčo says:

    presne tak.. hlavne to ma zaujalo.. myslím že to bude zaujímavé vystúpenie.. ale fakt to musí byť za tmy inak neviem..

  4. zombie says:

    kurva sa na to teším.

  5. tepero says:

    o 14.00 budu hrat shit

Leave a Reply