Trošku sme sa včera bavili o tomto festivale pri vínku :) Dávam do pozornosti túto akciu pre všetkých. Čo sa týka mien, je to pomerne zaujímavá zmes. Ako si môžete všimnúť, najväčšími ťahákmi sú Faithless, Kasabian, Röyksopp, ale aj Dáni The Kissaway Trail, čerstvý objav indie-rockovej scény. To však nie je ani zďaleka všetko, pre viac informácií kliknite na plagát..

Myslím, že by to mohla byť dobrá 2-dňová pruda:).. Treba sa však trošičku rozhýbať, lístky sú v predaji na TICKETPRO a od 1.6. idú hore zo 770 na 880 českých korún. V predaji sú aj VIP vstupenky za 1,666 KČ, kde je ponúkaný nadštandardný servis a špeciálne VIP zóny.
Pre viac info klikajte na plagát, sekcia lístky..

Kto chce ísť treba sa vyjadriť čo najskôr.. Ešte podstatná informácia - Budweiser je sponzor a príde aj RYTMUS :D:D:D

12 Responses so far.

  1. Majčo says:

    PODMEEEEEEEE.. bude psychooooooooo :)

  2. koivu says:

    do piče to mi nehraje, vtedy máme zabíjačku, SHIT BY SHABLA:/

  3. koivu says:

    tak nakonec samá panna??? to sa zase narobíme a já, že si ideme oddýchnut, či??? :)))... SHIT BY SHABLA!:)

  4. Majčo says:

    kkt koivu ty čo tu dávaš :D:D:D.. jaká panna? najprv voláka zabíjačka... teeda.. som z toho jeleň

  5. koivu says:

    Kokot jebool som z barovej stoličky rovno na bradu a rozjebal som si ju, idem si domo pre preukaz poistenca a možeme íst na pohotovost, dat to zaštopkat a potom dat núťer, hned som tu volám sa Richard :))))...

  6. koivu says:

    Ty vole to je psycho:O

  7. Majčo says:

    Ja neviem.. moja babka bola Jozefína :)

  8. koivu says:

    Rachna, kachna to to letelo:DDD

  9. koivu says:

    Budweiser???

  10. tepero says:

    ten Richard to je mendík,jak sa moze nekdo hentak vyjebat XD

  11. koivu says:

    Kokot to bolo 5 + DKZ:DDD

Leave a Reply