Ani nie 100 dní nás delí od začiatku Pohody, nebudeme vedieť ako, a už budeme u Roba čakať na vlak smer Trenčín :)

Dnes vám predstavím hudobníka s menom Jose Gonzales. Narodil sa v Göteborgu vo Švédsku v roku 1978 (kto by to bol o ňom povedal, pri takom "južanskom" mene, no nie?). Svoj debutový album Veneer vydal v 2005.

Už tento album zaznamenáva obrovský úspech. Pesnička Crosses sa dostáva do finálnej scény v závere druhej série úspešného seriálu The O.C. California (zainteresovaní vedia :)). No a druhú budete určite poznať z reklamy na televízor SONY Bravia s tými skákajúcimi loptičkami, kde bola použitá skladba Heartbeats. Aj preto mala táto reklama obrovský úspech.

Na konte má kopu singlov a však k spomínanému debutovému albumu pribudli doteraz len dva a to Stay In The Shade (2006) a In Our Nature (2007).

Ja osobne mám tieto albumy dobre napočúvané a veľmi rád si pri tejto príležitosti osviežim pamäť. Priznám sa, že keď som videl prvýkrát jeho meno v pohoďáckom line-up-e, tak som si to nevedel predstaviť ako by celkovo zapadal do dramaturgie festivalu. Ale po opätovnom vypočutí som si predstavil ako hrá v čase, keď zapadá slnko, ja ležím na teplučkom betóne, popíjam pivko a dávam si "chill out" :)

V komentároch nájdete linky na všetky 3 albumy, odporúčam najmä Veneer.. Na záver videá k spomínaným piesňam.. užívajte

3 Responses so far.

  1. Majčo says:

    Veneer (2005)
    http://hotfile.com/dl/30731286/993e0e0/veneer.rar.html

    Stay In The Shade (2006)
    http://hotfile.com/dl/30733017/ab46834/stayintheshade.rar.html

    In Our Nature (2007)
    http://hotfile.com/dl/30733015/3d06369/inournature.rar.html

  2. koivu says:

    čooo, za keho hraje, čí je odchovanec, kto ho draftuval a v kerém roku a z ktorého miesta??? :OOO...

  3. zombie says:

    má pekné kučierky ten Gonzáles

Leave a Reply