icon

No tak na tento "kúsoček" som včera náhodou natrafil pri potulkách galériou a parádne som sa zabavil :D Tento aktér sa už objavil v rubrike Fotka týždňa, zainteresovaným to vráti spomienky a zvýši tlak, no a nezainteresovaní sa na tom skvelo pobavia.. fotke som dal názov "Živý Kkt" .. užívajte :)

6 Responses so far.

  1. Majčo says:

    klaceeeeeeek ty hovadoooooo božiéééééééééé ale fakt som sa narehotal ked som tú fotku videl po dlhom čase.. čistá smažka :)

  2. Anonymous says:

    no nic moc ta fotka tyzdna

  3. tepero says:

    jake nic moc sa uvedom!! takeho zajebaneho kokota jak klacek uz asi neuvidis to je uplne retro, na rudave nam vsetkym dojebal zabavu fas

  4. koivu says:

    anonymus , Ty víš velký kokot :/// Henten jebo ožralý zasraný od blata, tak s tým sme si vtedy néčo vytrpeli, Fotka týdna je ppči, sewaaaaaaaaaaaaas, Volám sa Richard Minarič a nénejaký prijebaný anonymus SHIT.

  5. Majčo says:

    :D:D:D ANONYM je mišo.. len sa zabudol asi podpísať

  6. koivu says:

    tak sorry Mišo ups :P

Leave a Reply