Zdravím všetkých internetistov :) Po nejakej dobe som sa rozhodol, že opäť vzkriesim túto rubriku, pretože sa mi náš blog javí trošku opustený, keďže pravidelná rubrika s recenziami skupín sa s nami na nejaký čas rozlúčila.

Hosted by imgur.com

Dnes vám predstavím veľmi užitočnú stránku, o ktorej ste už mnohí počuli. Ak máte veľmi radi nejakého interpreta, ale už je dosť "vypočúvaný" a chceli by ste niečo podobné, tak sttránka last.fm je presne to, čo vám pomôže. Jediná chybička je, že sa treba registrovať, ale iba v prípade, ak si chcete od nich vypočuť pieseň priamo z last.fm. Takže do vyhľadávania zadáte umelca, ktorého obľubujete a kliknete na neho. Na ľavej strane sa vám zobrazí panel s možnosťami a ak kliknete na možnosť SIMILAR ARTIST, tak vám táto užitočná "sajta" nájde a zoradí umelcov podľa podobnosti k tomu vašemu. A vy už len objavujete :) Užívajte...

4 Responses so far.

  1. Majčo says:

    niektorým ľudom som to už spomínal... skutočne vrelo odporúčam...

  2. tepero says:

    fakt super,aj ja odporucam...

  3. Těpero says:

    fakt super,aj ja odporucam...

  4. Anonymous says:

    bulshit

Leave a Reply