Túto recenziu si pre nás pripravil Zombie.. užívajte





Hovorí sa lepšie neskoro, ako nikdy. Takže ste sa dočkali recenzie aj odo mňa. Moc som si už vyberať nemohol, pretože všetko dobré ste už vybrakovali, ale z toho čo tam zostalo, ma zaujalo hudobné zoskupenie ALABAMA 3.

Tak na začiatok si dáme nejaké info. Ako som už v nejakej recenzii čítal, mená je zbytočné spomínať, lebo si ich aj tak nikto nezapamätá. Táto kapela pochádza z Londýnskeho Brixtonu. Dvaja hlavný zakladatelia (týchto musím spomenúť) Jake Black a Rob Spragg sa stretli na jednej acid-houseovej párty niekedy koncom 80. rokov. Dlho dlho nič nepodnikli a zorganizovali sa až v 96-tom. V 80. rokoch boli acid-houseové “parties” údajne ilegálne a vplyv hudby tejto doby preniesli do niečoho, čo by sa dalo nazvať asi country. Je to vlastne zmeska žánrov rock, blues, dance, country a dokonca aj gospel.

Momentálne má kapela 8 členov . Imidžom mi pripomínajú ropných magnáov z texasu alebo kovbojov na divokom západe. Ich texty sú provokačné, ironické a politicky zamerané (niektoré songy sú antibushovské, vojna v Iraku atď. atď. atď.). Obdobne je na tom aj kapela Chumbawamba, s ktorou si výborne rozumejú, a s ktorou boli aj na niekoľkých turné. Do povedomia väčšieho množstva ľudí sa dostali, keď producenti TV serialu SOPRANOVCI zvolili ich pieseň “Woke up this Morning” ako úvodný song k seriálu.


Video, ktoré som vybral je shit, ale iné s týmto songom (najviac ma zaujal) som nenašiel. A určite si nezabudnite pozrieť “Woke up this Morning/ A sopranos tribute video” alebo ak má niekto rád skupinu Eagles, tak prerábka piesne “Hotel California” je tiež zaujímavá.

Viem, že tento štýl asi nebude každému po chuti, ale skúste sa započúvať, možno si v tom každý z Vás nájde niečo čo sa mu bude páčiť.

Ďakujem za pozornosť a užívajte tóny :-)

2 Responses so far.

  1. Majčo says:

    Je to celkom v pohode muzička..asi to pôjdem čeknúť:-DD

  2. brandis says:

    je to v pohodicke!

Leave a Reply