Serus banda tu je návrh trička pre tento rok. Tak čakám nejaké odsúhlasenie, ale mne osobne sa to páči a je to celkom vtipné povedal by som :)


(PS: Riško, sorry ale hrocha na bicykli fakt neviem nakresliť - ako ospravedlnenie som pridal k návrhu aj hovno :) lebo to je tvoja oblúbená téma )

9 Responses so far.

  1. Marha says:

    ak bude vzadu prasa ako minuly rok tak to bude dokonalé, aj hneda farba tricka sa mi pozdava...zasluzis si pochvalu

  2. kardan says:

    moze bit

  3. tepero says:

    celkom haluzz, to bude vymakane tricko

  4. koivu says:

    Dričko neni také originálne, ako vlani, sorry, ale podla mna to je jak keby normálne z nejakého obchodu, kde sa predávajú haluzné dričká. Ja mu svoj hlas nedávam, moj názor a teraz ma tu možete ukrižuvat!!!

  5. Marián says:

    ďakujem tým ktorým sa to páči

    Rišo, ja nie som illustrátor, neviem nakresliť hrocha na bicykli len tak z hlavy takže preto som sa rozhodol nakresliť niečo iné - a to návrh ktorý tiež padol v debate čo na tričká.. viem kresliť veci len podľa predlohy a to som aj vtedy povedal - že nakreslím hocičo ale potrebujem predlohu

    .. a nemysli si že som nehľadal predlohu hrocha na bicykli - hladal - ale nenašiel som nič čo by stálo za to dať si to na tričko.. jediná alternatíva je mať osve nejakého funny hrocha a bicykel .. alebo skús nájsť ty niečo čo si myslíš že je dobré..

    a kritizovať to vedia všetci

  6. koivu says:

    Do piče, presne to som vedzel, kurva to je len moj pojebaný názor, hádam sa možem vyjadriť, je skurvená demokracia tak čo do psej kurvy, HOTOVO PiČA KONEC.....

  7. Marián says:

    no ved ja tu tiež vyjadrujem svoj názor :) hádam môžem ked už spomínaš demokraciu..

    tak neviem čo teda teraz, mám to nechať spraviť alebo nie?

  8. sused says:

    mozes to dat spravit, len sa musi zistit kolko a hlavne dopredu peňáze, aby to nebolo ako minule ze si nemal od niekoho pomaly pol roka.

  9. Marha says:

    pre mňa veľkosť M, ďakujem

Leave a Reply