je viacero možností farieb pre to tričko, čo myslíte ktorá je najlepšia?
mne osobne by sa to hnedé tričko asi páčilo najviac..
každopádne si každý môže vybrať farbu akú chce to nie je problém
tak píšte vaše názory a dajte prosím vedieť aj tým ktorí sem nechodia trebars kekso, črevo a baby






11 Responses so far.

  1. Marha says:

    ja som tiež za tú pôvodnú hnedú farbu, veľkosť M

  2. tepero says:

    som za hnedu, tiez mi tam prekvapivo najviac pasuje, velkost L

  3. Anonymous says:

    Ta hneda vyzera asi najlepsie, velkost panske S Monca B.

  4. Anonymous says:

    aj ja som za hnedu a tiez panske S. Kočka Veronika :-*

  5. Anonymous says:

    Mne sa páči aj modre, ale nebudem trhať partu a tiež teda hnedé nech máme všetci rovnaké a pánske S-ko , inak veľmi pekné spravené, lubi sa mi. Monča G.

  6. Marián says:

    ok panstvo :) ďakujem

  7. sused says:

    majčo ja si prosím 1xS a 2xL. takisto farba hneda

  8. sused says:

    majčo jedna zmena 1xS 1xM a 1xL. diki

  9. sused says:

    majčo mám pre teba prichystanú aj fľašku borovičky(dubové drievko), ktorú som ti sľúbil už minulý rok, ale tentokrát som nezabudol.

  10. Anonymous says:

    ja chcem tiež to hnede velko S pedro

  11. Marián says:

    ok tak potom budú mať hnedé všetci

Leave a Reply