čafte, takže tu je zoznam ZATIAL pre obejdnávku:

Marha - M
Tepero - L
Monika B. - S
Monika G.- S
Tibe - S
Budko - S, M, L
Pedro - S
Danco - L, damske M
Noro - M, dámske XS
Karhan - XL
Betkin - S, damske S
Kexo - L
Pepeno - M
Lacko - L
Koivu - S, dámske S
Majčo- S, dámske S
Bruno - S
Črevo - XL

Tí ktorí sa nestihli objednať tak nezúfajte. Tričká je možné aj doobjednať.

7 Responses so far.

  1. sused says:

    majčo ak sú tričká také isté ako minulý rok tak mi to prosím zmeň na S,M,L. vďaka

  2. Marián says:

    áno sú také isté ako minulý rok - ok zmenil som to :)

  3. Marián says:

    Lukáša a Zuzany sa niekto opýta či ?

  4. Marha says:

    Majčo ja som ti písal že chcem velkosť M, zmeň mi to prosím ťa

  5. Marián says:

    juj prepáč mi to :) už je to OK - ešte dobre že som to sem dal aby si to každý skontroloval :)

  6. sused says:

    lukas a zuzana asi ne. sak su nejaky. zahodeny.

  7. koivu says:

    Sused, načo sú ci 3 dričká? Na kokot?

Leave a Reply