Dámy a páni, mám skutočne veľkú radosť, že vám môžem predstaviť prvú oznámenú kapelu pre tohtoročnú Pohodu 2010 a tou je New Young Pony Club (ďalej iba NYPC). Ja osobne som sa nevedel dočkať, kedy sa začnú kapelky objavovať na pohoďáckej stránke a náš blog zasa ožije recenziami, aby sme boli aj tento rok pripravený na pohoďácky line-up najlepšie ako sa dá. Tak sa pusťme do toho..

Táto formácia pochádza viac-menej z Londýna a má 5 členov, (zaujímavé, na stránke Pohody je napísané, že ide o kvarteto:)) a to: Tahita Bulmer (vspev), Andy Spence (gitara), Igor Volk (basa) Lou Hayter (klávesy) a Sarah Jones (bicie). Vznikli z iniciatívy Andyho a Tahity inšpirovaný LCD Soundsystem v roku 2005 a svoj prvý album vydali o 2 roky neskôr pod názvom Fantastic Playroom, v marci tohto roka sa očakáva ich ďalší album Optimist.
Ich hudba sa dá zaradiť niekde k elektropopu, new-rave a indie.. mne osobne to znie ako také "disco" z blízkej budúcnosti :)

Ako video pripájam "song" známy z rádia_FM, ktorý hrávali pred nejakým časom.. Momentálne sa do denných rotácií rádia dostala pesnička Got Lucky, ktorú taktiež pripájam..

Môžete si pozrieť skupinu na last.fm alebo myspace.com kliknutím na jednu z ikon
K K

Chcem vás aj tento rok poprosiť o vašu pomoc pri tvorbe recenzií. Postup poznáte, stačí, ak vás nejaká skupina osloví a kratučkým popisom a svojím názorom prispejete k hudobnému "vzdelaniu" ostatných.. užívajte


5 Responses so far.

  1. Majčo says:

    Inak priznám sa že mi to tak trošku pripomína The Ting Tings..ale ako v dobrom to myslím.. podľa mňa spravia dobrú show na letisku..

  2. tepero says:

    blazniva skupina s uletenym v kusom a divnymi videoklipmi...to bude pruda :D

  3. Anonymous says:

    dobrá lichva :) mne sa pačíli už dlhšiu dobu ich sledujem

  4. Anonymous says:

    Pedro :)

  5. ja karhan says:

    no aj mne sa to podoba na thing things. :D

Leave a Reply