Vlastným menom Maxwell Livingston Smith, narodil sa 22. novembra 1947 na "Džamajke". Je to umelec, ktorý sa preslávil svojimi skladbami v štýle reggae a roots reggae najmä na svojom rodnom ostrove, ale aj vo Veľkej Británii.
Ale asi najviac sa preslávil vďaka The Prodigy a ich piesni "Out of Space", ktorá je postavená na jeho skutočne známom refréne. Časť, ktorú The Prodigy použilo vo svojej piesni, je zo skladby "I Chase The Devil", ktorú pridávam ako video na konci príspevku.
Max Romeo je zodpovedný za vytvorenie nového sub-žánru reggae, ktorého sugestívne texty vyvolali pobúrenie, napríklad ako u "Wet Dream" po ktorej mal úspešnú sériu niekoľkých piesní.
Tiež som o ňom moc doteraz nepočul, ale myslím si, keď rozvibruje letisko v Trenčíne svojím reggae, tak zrejme sa nechám uniesť a začnem tiež skackať z jednej nohy na druhú....






9 Responses so far.

  1. Anonymous says:

    další dôchodca na pogode :)) som zvedavý aký tam bude vekový priemer vystupujúcich predpokladám že 70r. :)) no pekná uspávanka :)) Pedro

  2. brandis says:

    piecka uvidis aka bude haluz aj ked tam budu ty starsi ludkovia!!!!

  3. Majčo says:

    ale pedro...sú to legendy, za ktoré by dal hocikto život len aby ich videl...uvidíš bude to super..

  4. brandis says:

    tento tipek je v pohodicke akurat hentu skladbu poznam uz satesim

  5. zombie says:

    tak tato pohoda bude stat za to. uz teraz som nadrzany jak hovado. co bude tam si ani neviem predstavit. urcite to nebude ako na pohode 200?(neviem ktory rocnik to bol)kde som bol s nemenovanym misom K. jurajom B. a nejakou adkou. tam sme nic nepoznali a bolo to naprd, pretoze sme nevedeli na co ist. aj preto chcem podakovat autorovi tohto blogu ktory mi ponukol obrovsky prehlad o skupinach. DIKI MAJCO!!!! tento reggaeovi deduso a mnoho inych na pohode sa postaraju o fakt pre mna kvalitny 2 dnovy hudobny zazitok. PAN BOH POMAHAJ. daniel L.

  6. Majčo says:

    Danco tak toto je pre mňa ako balzam na dušu :-))) naozaj ti ďakujem. Presne toto ma poháňa vždy najviac dopredu... Musím však povedať, že tieto príspevky nevznikajú len vďaka mne, ale aj vďaka lichvám:-))), ktoré sa rozhodli pomôcť mi... ešte raz ĎAKUJEM !!!

  7. karhan says:

    si lasku vyznavajte niekde inde!!!
    no pohoda bude v pohode jak vzdy.aj tak nikam nepojdete lebo budete nadrbany jak lichvy!!
    jedine cez den nieco stihnut ale v noci nevim. :))
    a danco to bude 3 noci tak to neviem ci vobec prezijeme!

  8. Anonymous says:

    Táto stránka bol od začiatku dobrý nápad a hlavne preto že je naša hovorilo sa o nej a je reálna...možme byť takto v kontakte nepretržite...a je stale aktuálna a živá a to je dobre ...rubriky pomáhajú stranke spôsobom aby nebola fádna ... treba však podotknúť že o aktualizáciu recenzií sa treba starať týmto by som chcel vyzvať ludí, ktorý ešte neprispeli svojou trochou o spracovanie skupín!!Bolo by to zaujímavejšie aj od ostatných respondentov....šak oni vedia koho myslím že Danco :)) Pedro

  9. mata says:

    no ja musim tiez pochvalit..mozno by ma pohoda tak nezaujimala ako teraz..nooo Danco ma teraz ine problemy,ale urcite mu s tymi prispevkom pomozem :)uz sa vazne tesim na Pohodu :))

Leave a Reply