Jáááj zase raz ťažký víkend pre nás, čo? Musím pochváliť hlavného usporiadateľa Plameňa za dobrú organizáciu. Kto si náhodou moc nepamätá z tohto večera, pretože mal náhodou "vypálené" (ako hovorí Rišo), tak k tomu poslúžia fotky z "inkriminovanej" akcie. Pre zobrazenie klikajte SEM

6 Responses so far.

  1. Majčo says:

    To zasa bola raz rozbíjačka...Po litri vína,ktoré nešlapalo som bol nútený prejsť na ostrejšie náboje, čiže pálené a to už bolo v porádečku:-D... liquééére

  2. Anonymous says:

    no tak toto bola velmi dobra akcia.... smekso my podal pomocnu ruku a odniesol ma domou a nic si nepamatam :-))....ale inak fakt velmi dobra zabava dobry ludia dobry alkohol vsetko ako sa patri bratranec

  3. Anonymous says:

    najlepsia bola vodna fajka o 5 rano,riso a brandis sa skoro zadusili,mal som vela promile a dal som tam velky uhlik tak sory-),inac ked si nekdo mysli ze som isol domo tak je mimo...tepero

  4. ja says:

    no comment!!!!

  5. zombie says:

    velmi dobra eksn ale len do 3 promile potom len cernota. xa xa

  6. brandis says:

    tak to bola dobra smazenica! skoda ze sme nenatocili Rocky Balboa verzus Apolo Green!:) a super coucha Mikiho:):)

Leave a Reply