Tak sa nám nebezpečne priblížil koniec roka. S týmto mesiacom sa nám už po druhýkrát spája prestížna anketa LICHVA VIDEO PRUDA! Ako iste viete, je to hlasovanie za videá, ktoré sa najviac "nakladali" tento rok na našom chate alebo boli najvtipnejšie. Dopredu som vás všetkých poprosil, aby ste zaslali na môj mail nominácie a poniektorí tak spravili, za čo vám patrí moja nehynúca VĎAKA!
Týmto uzatváram nominácie a pristúpime k samotnému hlasovaniu. Samozrejme sa hlasovania zúčastní aj minuloročný víťaz, ktorého všetci dobre poznáte, aby mal šancu obhájiť minuloročný prestížny titul:)

Pravidlá sú také isté ako minulý rok, ale na zopakovanie: Môžete hlasovať za viacero možností naraz. Dá sa hlasovať niekoľkokrát, ale bohužiaľ až po 10 minútach od posledného hlasovania. Je dobré stránku predtým "refrešnúť." A to najdôležitejšie: ANKETA POBEŽÍ DO 24.12. DO 24,00 ZULU!!!

Snáď mi odpustíte, že sa sem nedostali všetky videá, ktoré ste mi poslali, aj keď bolo veeeľmi ťažké vybrať len 11. Ale uznajte, že keby ich bolo viac, bolo by to neprehľadné. Pre info, minulý rok ich bolo 10.
Dúfam, že to bude pre všetkých minimálne taká zábava a nervy drásajúca dráma, ako bola pri tom minulý rok. Samozrejme, už čoskoro očakávajte ďalšiu anketu, kde budeme hľadať víťaza v kategórii LICHVA AWARDS 2010!

13 Responses so far.

  1. Majčo says:

    jedno video lepšie ako druhé

  2. koivu says:

    Len aby zase nekdo nehlasuval 100 x za minutu, tým sposobm, že si reštartne mašinu ako poniektorí minulý rok, len aby!!!

  3. koivu says:

    respektíve vypne a zapne modem alebo iné medicíny

  4. Majčo says:

    Heh no to je pravda.. ale to sa ovplyvniť nedá

  5. koivu says:

    Ked sa nekedy , aj neskor dozvím, že nekdo sa prekecna a otvorí si najebaný papulu s tým, že to tak praktizoval, VIDEO sa jednoducho diskvalifikuje. Súhlas???? Ked to možem já robit normálne po 10 min. tak si myslím, že každý by mohel!!!

  6. Majčo says:

    No mne je jedno... ja tiež hlasujem po 10 minútach

  7. Majčo says:

    a ešte niečo.. BERTE TO AKO SRANDU A NIE VAZNE JAK KKTI.. JE TO HALUZ A NEJDE O NIC!!!

  8. k says:

    jako, teda IDE O PRESTAGE!!!

  9. koivu says:

    šak to je skoro jak Olympiáda abo jak Stanley CUP...

  10. koivu says:

    abo jak ZLATÁ NIKÉ!!!

  11. tepero says:

    Čo robia tí blázni? Čo vám jebe? Jebem ja vášho boha! Kurva, vy zhoríte do rána :DDD

  12. Majčo says:

    Voda kvápe.. vymaluval som.. mravceeeeee :D

  13. koivu says:

    Doma neni cibulaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Leave a Reply