Tak tu máme ďalšiu recenziu ohľadom zápasu, ktorú tento krát pripravil náš Brandis.


Hamuliakovo vs CF Kaplná 0:2

Miesto konania matchu:Estadio Dele Gútor Hamuliakovo

Góly:Benko T. (Joppy), Somorovský T.
ŽK:Mrva M. – veľa zbytočných rečí :)
ČK.žádna, ale mohla byt
Rozhodca:degeško ze záhora – to je něco (gugul pamatá v M. Levároch)
Divákov: nestíhal som to spočítať a aj hrát, ale bolo ich požehnane
Naj.hráči:Fero Bacigál a Baranyi Peter podľa redaktora denníka šport Harša


V nedeľu bolo na programe 1.kolo jesennej čast VI.ligy BFZ-vidiek.
Hráči boli nabudený po vyhranej predohrávke v Perneku, no poniektorí, ktorí nakladali káááááávičku od pátka až do nedele mysleli, že snáď ani nenastúpia.

Po príchode na Estadio Dele Gútor nás prekvapil celkom slušný areál a hřište, ktoré bolo dosť v pohode.

Zápas sa začal veľkom tempe, súper medzi sebou kódoval v nejakej reči neznámej mojmu kmeňu, takže som nemohol dešifrovať jeho úmysly. Viacej z hry mali hostia čo sa im podarilo pretaviť do gólu, ktorý zaznamenal Joppy po niekoľkých narážačkách na dotyk a peknej kolmici od Ivana M. Hostia do polčasu zaznamenali aj 2. gól no nebol uznaný pre údajný ofsajd (postranný mal zašaluvanú ruku).
V druhom polčase mali opäť navrch hostia no nepremenili „pár“ gólových šancí. Domáci mali šancu len sporadicky, a to len strieli z diaľky lebo obrana hostí bola 100 percentná. Po jednej z mála striel zavaril hosťom František zvaný Kaberle Krajčovič keď mu lopta vypadla z rúk no našťastie sa mu odrazila spať. Okolo 70. minúty to prišlo - náčelník domácich ma prefajčil po členku, tak som musel odstúpiť z hry. Hosťom sa podarilo vsietiť aj druhý gól po celozápasovej prevahe, ktorý vsietil Somorovský T.

Po zápase sme boli spokojný aj z ultras (cca 5 chuligánov), ktorých viedol Pavol zvaný L.

Výrok zápasu: Troška si to usporádaj v hlavičke ( za 3 minúty som musel striedať).

4 Responses so far.

  1. karhan says:

    no brandis bude s teba nieco. :))

  2. branidis says:

    som troška odkukal aj od gugula!:)

  3. tepero says:

    len tak dalej a Bahonba vs Kaplna bude boj o 1.miesto v lige,o com ani nepochybujem...

  4. koivu says:

    Na parádu Brando:))))))))) jak Gabo Zelenay

Leave a Reply