HIGH CONTRAST




Tak ako som sľúbil, aj túto stredu tu môžete nájsť ďalšieho umelca, ktorý bude obohacovať festival POHODA tento rok v lete...Tento príspevok si pre nás pripravil Pedro, ktorému patrí moja nehynúca vďaka :-D užívajte


Dámi a páni, mám tú česť Vám predstaviť špičkového producenta, remixéra a DJa, ktorý bude na POHODE prihrievať drum and bass-ovú polievočku pod kontrastným menom HIGH CONTRAST.....



Walský hudobník, vlastným menom Lincoln Barrett, známy svojou vynikajúcou tvorbou a neodmysliteľnými afro-kučerami, bude lákadlom pre fanúšikov štýlu drum and bass, no často sa tiež zameriava na remixovanie skladieb iných interpretov. Týmto spôsobom už upravil piesne od The Streets, Coldplay, Kanyeho Westa, The White Stripes. High Contrastova šikovnosť bola ocenená všade na svete nielen u mnohých producentov a DJov, ale aj u poslucháčov d´n´b. U našich bratov Čechov( Pepíkov :-)) sa umiestnil v minuloročnej ankete o najlepšieho svetového producenta na prvom mieste, a ako naj svetový DJ skončil v konkurencii Andyho C, Aphrodite, Ed Rusha, či Pendulum na šiestej priečke.
Lincoln Barret (High Contrast) je majiteľom vydavateľstva Hospital Records, presláveného výliskami platní liquid-funkových skladieb a producentov samých zvučných mien, medzi ktorými nechýba ani on sám. Do tejto chvíle vyšlo pod značkou Hospital Records už 139 platní a albumov.

Dámi a páni, bude mi veľkou cťou Vás stretnúť v plnom nasadený pod pódiom, s rukami hore a okuliarmi na nose, ako spoločne okoreníme HIGH CONTRASTOVÚ polievočku.. Vidíme sa na parkete...kto ma stretne, má pivo grátis :-D príjemne..... PEDRO

One Response so far.

  1. tepero says:

    Jeden z najvatších taháhov pohody tento rok!jeho dnb je proste dokonalý!ja dúfam že prekoná ed rusha a optical s pred 2 rokov!

Leave a Reply