11 Responses so far.

  1. Marián says:

    hehe to stalo kedy a kde?

  2. tepero says:

    minuly tyzden, ked sme boli u gugula pozerat nhl

  3. koivu says:

    To sa nestáva, to treba zažit!!!

  4. Marha says:

    15:2 a liter vína

  5. Anton says:

    nefunguje chat už 2. deň

  6. Anton Špelec Ostrostřelec says:

    daj si google chrome a pojde ti

  7. Marha says:

    ja používam stále google chrome a chat mi nejde a ani teperovi

  8. tepero says:

    to som pisal ja, praveze mne to nejde na mozille, ale na google chrome to v poho ide

  9. Marha says:

    na chvílu sa mi zobrazilo čo ste dnes písali ale akonáhle bol refresh všetko zmizlo a písať nemožem nič

  10. tepero says:

    skus este iny prehliadac, operu alebo tak ...

  11. sused says:

    slina jak mad

Leave a Reply