Nemal by niekto záujem vidieť na jednom mieste FRANZ FERDINAND, FLORENCE & THE MACHINE´S a BIFFY CLYRO a zopár pekných ďalších mien?



V Poľsku sa organizuje festoval s názvom COKE LIVE FESTIVAL ktorý ponúka zatiaľ tieto mená. Permanentka stojí cca 59 €. Kto by mal záujem napíšte do komentára alebo sa hocijako ozvite a môžeme zorganizovať nejaký zájazd :)

6 Responses so far.

  1. koivu says:

    Já mám záujem. JEBAT POLSKO!!! :-/// FUCK!!! :-/// ...

  2. sused says:

    keby sa to volalo COCK LIVE FESTIVAL tak idem hneď. aspoň môžem behať s holím kokotom.

  3. majčo says:

    možno bude aj to .. poláci sú kkti :)

  4. koivu says:

    Poláci sú neni KOKOTI, Poláci sú MEGA KOKOTI!!!

  5. Lolek says:

    Ja som Lolek a som z Polska, som kokot???

  6. Bolek says:

    ne.. ty si MEGA KOKOT :D

Leave a Reply