... alebo výber najzvučnejších mien, ktoré doteraz predstavil hudobný festival POHODA.

Chceme - nechceme (ale asi skôr chceme) leto sa blíži a spolu s tým je spojený už klasický Lichva TUR po všetkých možných alebo menej možných akciách. Tá jedna sa koná aj na trenčianskom letisku.

Možno zatiaľ nepredstavili nič z takých mien, ktoré by "našinca" oslovili viac, ale ja osobne verím, že sa  line-up-e objaví ešte niečo, čo ma presvedčí aby som určite šiel. Aj keď pravda je taká, že aj keď to človek nemusí dokonale poznať, má aspoň možnosť zažiť a objaviť niečo zaujímavé. A Pohode ide práve o to.

Zatiaľ by som aspoň upozornil na tieto hudobné mená:

Myslím, že veľmi silným koncertom bude NICK CAVE & BAD SEEDS. Jeho tvorba zahŕňa ako veľmi melancholické skladby tak poriadne punk rockové prudy



Kto by nepoznal SMASHING PUMPKINKS a ich nihilistický rock



Pesnička RUBY od KAISER CHIEFS nás obšťastňovala veľmi dlho z FM-ka



Z tanečnej scény dám krk že toto bude celkom zaujímavý projekt - stále hrajú na FM



Novodobejšia gitarová hudba zastúpená v podobe BLOCK PARTY



Môj osobný miláčik BONOBO



To ani zďaleka nie je všetko, čo bolo na pohode oznámené a ak chcete vedieť viac klikajte na pohoďáckej stránke na sekciu ARTIST alebo rovno SEM. Verím že vám budem môcť ďalšie zaujímavé mená ponúknuť už čoskoro...

4 Responses so far.

  1. Bak Bačiak says:

    http://ulozto.sk/xuNzBf7/chlapec-a-pes-2-z-6-cst-1989-wmv

  2. Anonymous says:

    fuhaa smasihg na pohode kua to som ani nevedel to by šloooo !!! http://www.youtube.com/watch?v=NOG3eus4ZSo&list=RD10NLPgz9K4D20

  3. Majčo says:

    a ešte keby sme vedeli kto napísal ten koment bolo by najsamfasa :)

  4. Anonymous says:

    no kto to mohol len napísať starý grunger ved mladí to nepoznaju hadaj hadač :)

Leave a Reply