POVINNE PREČÍTAŤ ! Keďže sa žiaden koniec sveta nekonal, máme tu aj tento rok našu obľúbenú anketu LICHVA AWARDS 2012, kde sa hlasuje o najlepšiu fotku roka.




Preto by som vás rád poprosil o nominácie pre tento rok. Stačí ak kliknete SEM, po čom sa vám zobrazia všetky posty tohto roka. Prezrite si ich a nominujte 3 fotky, ktoré sa vám páčia najviac. Stačí ak ich potom napíšete sem do komentárov tohto postu.

Bude rád ak sa vás zapojí čo najviac, aby aj tento rok bola anketa transparentá (robím si prdel, budú samé machinácie a konšpirácie :)

Nominácie budú zavreté 31.12.2012

13 Responses so far.

  1. Martina Schmidtová says:

    fotky týždna č.3,17,23

  2. tepero says:

    mne to vyslo podobne jak Schmitovej, č.3,17 a 25

  3. majčo says:

    ja nominujem 4, 17 a 24

  4. bratranec IT says:

    2,17,20. sa mi tak zda ze ta 17 je aspirant na vyhru

  5. Marha says:

    17-ka je favorit

  6. koivu says:

    ja dávam 4, 17, 22

  7. majčo says:

    a teraz ako mám vedieť kto nominoval koho ???

  8. Anonymous says:

    To som ja Veronika nominujem 14, 16, 17!

  9. Fiona says:

    sak daj tie co su tu, kazdy mal cas vybrat, ked nestihol jeho smola

  10. majčo says:

    nominácie sa uzatvárajú zajtra.. tak ešte ked niekto chce má čas

  11. Šrek says:

    fiona nestaraj sa a chod navarit dajaku polievku z osemrocnich chlapcov

  12. Marha says:

    škoda že sme nestihli pridať fotku črevovho auta

Leave a Reply