Sewaste. Konečne dozrel čas na to, a asi sú aj hviezdy v správnej konštelácii, aby sme si dali vytvoriť dlho skloňované lichva tričká. V rámci čo najnižšej ceny si prosím vyberte farbu trička a veľkosť >TU< 
To mi prosím pošlite na mail alebo nechajte v komentároch odkaz, alebo pošlite po niekom infošku.

Ešte máte šancu sa vyjdariť aj k návrhu toho trička samozrejme. Všetky dobre nápady určite zvážim.

Deadline pre objednávku je nedeľa 24,00 ZULU

23 Responses so far.

  1. Majčo says:

    píšte faxujte bliakajte

  2. sused says:

    majčo to biele môže byť a veľkosť XL

  3. majčo says:

    ok sused mám zapísané.. inak povezdte aj tým čo sem moc nechodia

  4. sused says:

    majco zmen tu velkost na "L". teraz mi hovoril pedro ze su trochu vacsie a ostatnym dam vediet

  5. Marha says:

    ja to isté...biele, velkosť L

  6. karhan says:

    ja asi xl sak sa to spere aj tak :D

  7. tepero says:

    seci biele berete ,ci nekdo si dava aj inu farbu?

  8. Majčo says:

    asi všetko biele tepero.. aby nebol problém s tlačou na farebné lebo tam sa to potom robí inak a je to o páč centov drahšie

  9. tepero says:

    okey , velkost neviem ,majco ty si beres L alebo XL?

  10. Anonymous says:

    ja by som chcela tiez, biele a chlapcensky strih lebo tie babske su vacsinou take ze nikdy nesedia...takze biele chlapcenske a najmensie co je, XS maju? ak nie tak S. STibeeeeeeeeeee :)))

  11. Anonymous says:

    a btw, kolko to stoji?

  12. Anonymous says:

    te pero tebe aj majčovi odporučam velkosť L, Tibe tebe odporučam S-ko a bude to stať potlač a tričko do 8€ ... Pedro

  13. tepero says:

    tak velkost L

  14. Anonymous says:

    okej tak S pre mna, a Monika chce tiez, S-ko chlapcenske biele. dakuvali. Stibike

  15. Majčo says:

    okej šecko merkujeme s Pedrom.. baby dostanú babské strihy teda pokiaľ nenapíšu že chcú radšej chlapčenský strih..

  16. Anonymous says:

    http://www.sparks.sk/sk/Catalog/ProductGroup/B540106/b_c_women_only.html tu sa daju objednať aj pre dievčata ...pedro

  17. Anonymous says:

    ALE MY s moniku sme poradni chlopi a chceme chlapske strihy :D ja nemam dobre skusenosti s hentymi babskymi, vzdy ked som neco take objednavala tak mi to bolo male alebo velke alebo to nesedelo, a aj tak ja mam rada chlapcenske tricka :D

  18. koivu says:

    JA SCEM BABSKÉ, čo najmenšé XS asi, lebo v hentých chlapčenských sa ja nevyznám dicky ked som si to objednal cez INTERKOKOTNET tak mi to bolo NA PIČU a na KOKOT a scem ho v HOVNOVEJ hnedej metalíze!!!

  19. Majčo says:

    som to pochopil s tým baby.. nebojte

    riško hovnová metalíza je už vypredaná :) takže dostaneš tak ako všetci bielu farbu.. len ešte by si mi mohel povedať veľkosť.. ale predpokladám že M

  20. koivu says:

    No nevím, Majčo, to záleží od strihu, lebo M je nekedy ok, ale nekedy L ešče lepšé, nevím, Ty jaké bereš? Já ked si to nevyskúšam, tak nevím, fakt som z teho MEGA KOKOT, nescem, aby mi to nebolo dobré KURVA!!!

  21. Majčo says:

    tak ja si beriem M.. Pedro spomínaal že to sú trošku také väčšie tričká, aj sused namiesto XL berie len L takže myslím že ti bude M akurát.. alebo ak chceš tak si zober obe, 8 € za jedno nie je moc

Leave a Reply