" konštruktívny odpočinok :)"

Bettie Page



Bettie Page

24 Responses so far.

  1. majčo says:

    hmmm to sú teda pózy :)

  2. Anonymous says:

    to je marha ne? a kto je henta baba?

  3. Anonymous says:

    kua ani bohovi mi nejde pridat koment pod mojim menom, poradte mi jak to mam spravit, lebo som asi dement. SUSED

  4. tepero says:

    stlac na Name/URL a staci ked napises do Name

  5. sused says:

    na paradu diki

  6. koivu says:

    Pána Boha...:-)

  7. Tibeeeeee says:

    sorry za smirovanie,ale, preboha, vypadam tam jak mrtva! :DDDDD

  8. Tibeeeeee says:

    btw, to som ja, Marekova frajerka, jaky anonym sa to pyta? :D

  9. loktibrada says:

    huráááááááááááááááá :))

  10. tepero says:

    to sa pytal budko :DD

  11. koivu says:

    Piče a do je zase Loktibrada:::???

  12. majčo says:

    lae vitaaaaaaj

  13. tepero majčo koivu sused marha says:

    nevymyslajte si tu vseliake nicky potom to nema uroven :D

  14. ježišovi pivo nelej nalej ho karčimu says:

    rekord .............

  15. karčiho svedomie says:

    olééééééé oléééééééééééééé :))

  16. rytmus 2 says:

    http://cotijebe.sk/som-splodil-jpg/

  17. jožko púčik says:

    ebém ci mariška ebém ci :))

  18. Tibeeee says:

    aha,budko ty ma nepoznavas? :D no ani sa necudujem naozaj velmi smutna fotka som tam fakt desiva ale tak co uz, stane sa :D

  19. tepero says:

    nahodou pekna romanticka chvilka :D

  20. koivu says:

    Do piče pokurvetej, to čo toto tu piče to nebudem trpet a toleruvat, SHIT by JURČINA!!!

  21. koivuho svedomie says:

    nepičuj fuuurt

  22. majčove svedomie says:

    nemá to tu úroveň ...nehrešte furt, lebo zruším celu lichvu

  23. Mahony says:

    jak se jmenujes ?? Runcajs Runcajs múj táta byl taky Runcajs :))

Leave a Reply