.. čo nás vlastne na tej Pohode čaká. Tento rok to "trošku" pokrivkáva s tými recenziami viac ako v minulosti. Práve pre to som si zvolil aspoň takúto cestu našeho vlastného "hudobného vzdelávania".
Trošku som to prehnal, videí nie je 1000, ale ďaleko k tomu nemajú :) Sú to TAKMER všetci zahraniční interpreti a pár slovenských. Stojí za to vydržať a prelistovať si to až po koniec, alebo si to môžete rozložiť na pár dní:)
Do Pohody zostáva presne 30 dní a ja sa už teraz neviem dočkať. Tak čo, na koho sa najviac tešíte?





















































































































4 Responses so far.

  1. Majčo says:

    ja osobne sa veľmi teším na Las Balkanieras, dEUS, Peter Bojr & John, Hidden Orchestra.... a vlastne ja sa teším na všetko :)

  2. koivu says:

    JEBAT TRNAVU!!!

  3. tepero says:

    Moby,Madness,Magnetic man ..........a na vela dalsich sa tesim

  4. majčo says:

    tepero ty si tu tuším jediný normálny :)

Leave a Reply