No pravdaaaa. A to v podobe skupiny TOKYO SKA PARADISE ORCHESTRA! Prídu k nám až z ďalekého Japonska aj napriek tomu, čo sa stalo v tejto krajine začiatkom tohto mesiaca.

Zformovali sa už v roku 1985 a pre japonskú hudobnú scénu to znamenalo veľmi svieži vetrík v podobe klasických ska-rytmov. Skupina pozostáva z 10 členov (ktorých nebudem menovať, niežeby som nehcel, ale preto že japonské meno je pre našinca jedno ako druhé:)) a v dnešnej dobe má za sebou tony vystúpení.

Čo vám budem o nich viac hovoriť, je to ska, ska a ešte raz ska ako sa patrí a môžu im závidieť hociktorí umelci, nie len naši, ale aj z južnejších zemí. Ale to vás už presvedčia priložené koncertné videá. Dúfam že dajú aj nejaké pesničky po japonsky to bude totálny vodvaz. Takže moja otázka nakoniec znie: Kto sa pôjde poriadne vyskákať na týchto bláznov? Ja určite..





3 Responses so far.

  1. Majčo says:

    no karči tak ništ teda na Pohodu? nie je to jediná ska kapela tento rok.. :) bude to pruda už to vidím

  2. tepero says:

    potesilo lebo tuto skupinu poznam ...to je kultovka som nevedel ze by mohli este vystupovat

  3. hlubik says:

    skaparu poznam uz dobrych par rokov, ale ze ich uvidim niekedy v nasich koncinach, v to som neveril.

    najblizsie k nam boli minuly rok v septembri v nemecku.

Leave a Reply