Veľmi ma potešila informácia, že na tohtoročnej Pohode vystúpi aj Moby a chcel som napísať o ňom. Ale potom som sa nad tým zamyslel a povedal som si, že to je vlastne celkom zbytočné, pretože všetci ho poznajú a tak isto aj jeho tvorbu. A však nezabudnite, že Mobymu vychádza v máji nový album. Na ochutnávku si môžete z jeho stránky stiahnuť 3 songy z pripravovaného albumu Destroyed .

Radšej som sa rozhodol napísať o projekte JUNIP, ktorý založil José Gonzáles na konci 90. rokov. Josého ste mohli vidieť vystupovať minulý rok na second stage, kde odohral vynikajúci melancholický koncert, presne taký, aký si predstavoval každý jeho fanúšik.

Prvá EP im vyšla v roku 2000 a celý album nasledoval v roku 2005 pod názvom BLACK REFUGE. Kto počúva Rádio_FM, tak Junip určite pozná. V poslednej dobe od nich dosť hrávali skladbu "Always" a tak isto je známa "Without You". Zvuk tejto kapely je neodškriepiteľne cítiť Josého vplyvom. Čiže sa pripravte na viac - menej pomalšie melódie s dávkou intimity a tienistej atmosféry.



One Response so far.

  1. Majčo says:

    taká pohodovka presne ako José...

Leave a Reply