Tak takto nejako by sme to mohli zacat...

4 Responses so far.

  1. zombie says:

    Takto hlboko na Lichvu zablúdi asi málo kto. Tak toto je štart menom LICHVA. Dobre Majko. Aj dobré foto si sem dal. Keď sa sem niekto prekliká odpíšte. Ja si to potom prečítam za nejakho pol roka, keď sa sem znovu dostanem :)

  2. Majčo says:

    ja to mám v merku... cheers danco

  3. koivu says:

    Aj jáááá to mááám v merku:)))) Lichvááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

  4. zombie says:

    notak som sa dockal:-)po skoro 4 mes som opat tu

Leave a Reply